CENTRUM STOMATOLOGII CANDEO DENTAL CLINIC WIESŁAW HĘDZELEK
Spółka komandytowa
Wszystkie usługi stomatologiczne w Centrum Stomatologii Candeo Dental Clinic wykonywane są na najwyższym światowym poziomie, dlatego nasi Pacjenci otrzymują na nie gwarancję.
Ogólne warunki udzielone przez nasze gabinety dentystyczne podajemy poniżej.
Czas trwania:
Gwarancja na:
– implanty trwa 5 lat;
– prace protetyczne na implantach trwa 3 lata;
– korony i mosty protetyczne trwa 3 lata;
– protezy zębowe trwa 2 lata;
– leczenie zachowawcze trwa 2 lata.
Warunki gwarancji na usługi stomatologiczne.
Aby w pełni móc cieszyć się ochroną gwarancyjną na usługi stomatologiczne wykonane w naszej placówce należy przestrzegać następujących zasad:
– zakończenie leczenia według przedstawionego planu leczenia przez lekarza prowadzącego;
– utrzymywanie codziennej higieny jamy ustnej na bardzo dobrym poziomie według otrzymanych wytycznych;
– kompleksowe badanie stomatologiczne połączone z higienizacją przeprowadzane 1 raz w roku w naszej placówce.
Gwarancja na usługi stomatologiczne nie obejmuje:
– prac stomatologicznych tymczasowych, najczęściej są to protezy natychmiastowe, czy korony i mosty tymczasowe;
– usług i zabiegów przy wykonaniu których Pacjent został poinformowany przed ich wykonaniem o ograniczonych warunkach gwarancji lub jej całkowitym braku (leczenie warunkowe) i wyraził na to zgodę;
Uszkodzenia wyłączone spod gwarancji stomatologicznej.
Gwarancja na usługi stomatologiczne nie obejmuje uszkodzeń powstałych w wyniku niedostatecznej dbałości Pacjenta, w szczególności, gdy:
– nastąpiła niedostateczna higieny jamy ustnej;
– pacjent nie przestrzegał wymaganych i ustalonych wizyt kontrolnych
– wystąpił nieszczęśliwy wypadek lub zdarzenie losowe albo uraz mechaniczny;
– wystąpił naturalny zanik kości lub nastąpiły zmiany zapalne w przyzębiu;
– wystąpienia choroby lub schorzenia mającego niekorzystny wpływ na jamę ustną i zęby Pacjenta.
Uwaga: w przypadku wystąpienia wady albo schorzenia będącego następstwem usługi wykonanej w naszej Placówce, Pacjent jest zobligowany do osobistego zgłoszenia tejże wady u lekarza prowadzącego w jak najkrótszym terminie od jej powstania. Termin ten nie powinien przekraczać 14 dni.